? ??????????????I Heart Music? ????? ?? ???Rating: 4.8 (43 Ratings)??23 Grabs Today. 8366 Total Grabs. ???
???Preview?? | ??Get the Code?? ?? ?????Feel The Music? ????? ?? ???Rating: 4.1 (12 Ratings)??21 Grabs Today. 6801 Total Grabs. ??????Preview?? | ??Get the Code?? ?? ???????????? ??? BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

cun x smua nye......hehehe

tatapan utk rakan2 ku...........

madah persahabatan
Janganlah kita memandang rendah erti persahabatan, kerana dalam hidup ini kita tidak mampu melangkah seorang diri tanpa seorang sahabat...Orang yang suka mengkhianati teman sendiri adalah ibarat binatang yang suka memakan bangkai. Bertambah busuk bangkai bertambah pula seleranya...Teman yang banyak boleh diibaratkan seperti pasir-pasir di pantai tetapi teman yang satu adalah mutiara di antara pasir pasir itu.Teman ketawa bagaikan air di daun keladi walau tercurah tak berkesan..... Tapi sahabat sejati bagai air lalu walau dicincang ia tak mungkin kan putus.....Bersahabatlah dengan hatimu terlebih dahulu daripada bersahabat dengan orang lain......Musuhmu adalah sahabatmu yang akrab.........Persahabatan yang begitu erat punya pengertian yang dalam bagi kita yang menghargainya...Tidaklah kita dapat mengenal oranglain melainkan dengan 3 waktu......Tidak dapat diketahui adakan seorang itu pemaaf melainkan ketika dia marah.........Tidak dapat dikenal seorang itu berani melainkan pada waktu berjuang........Tidak dapat dikenal sahabat melainkan waktu kesusahan.Dua sahabat yang sejati akan selari dalam apa jua bidang yang diceburi, dan saling memahami antara mereka.........Terlalu sukar menjalin persahabatan kerana ia adalah pertautan hati bukan pertautan fikiran, lebih-lebih lagi bukan hubungan kebendaan semata.........Persahabatan yang akrab tidak akan dapat dipisahkan melainkan dengan kematian.........Bertemanlah dengan orang yang suka membela kebenaran......Dialah hiasan dikala kamu senang dan perisai diwaktu kamu susah.Seorang sahabat adalah yang dapat mendengarkan lagu didalam hatimu dan akan menyanyikan kembali tatkala kau lupa akan bait-baitnya........Sahabat adalah anugerah Tuhan untuk menjaga kitaRasa hormat tidak selalu membawa kepada persahabatan,tapi jangan pernah menyesal untuk bertemu dengan orang lain tetapi menyesallah jika orang itu menyesal bertemu dengan kamu.Kamu tidak akan pernah memiliki seorang teman,jika kamu mengharapkan seseorang tanpa kesalahankerana semua manusia itu baik kalau kamu dapat melihat kebaikannya dan menyenangkan kalau kamu dapat melihat keunikannya.......Tetapi semua manusia itu akan buruk dan membosankan kalau kamu tidak dapat melihat keduanya.

kelakar tak.....;-)

KELAS BI Ayah : Apasal B.I kamu nie asyik dapat kosong jer!Apasal hah? Anak : Eh, ayah! Tu bukan kosong. Tadi cikgu adik dah kasi bintang banyak kat bebudak lain. Ada dapat 5 bintang la, 4 bintang la. Bila turn adik jer, bintang dah abis. Sebab tu cikgu bagi kat adik bulan.

kata-kata indah dariku

Aku sukakan kata-kata indah...dari puisi hinggalah ke lirik lagu. saya sering berharap dapat menulis atau mengungkapkan kata-kata seindah puisi-puisi agung yang aku baca, bait-bait indah lagu-lagu meruntun jiwa yang sering ku dengar. Tapi saya rasa aku rigid orangnya..saya tahu apa yang aku rasa tapi tak tahu tentang bagaimana meluahkannya. saya rasa aku bukanlah seorang yang romantik...yang lembut lidahnya dan memukau pertuturannya. Bukan tak pernah saya cuba untuk mengarang puisi tapi akhirnya saya akan ketawa sendiri membacanya. Entahlah....mungkin ia memerlukan apa yang dinamakan bakat. Atau mungkin aku patut lebih rajin membaca buku-buku di segmen "Local Authors" di MPH yang 90% berkisar tentang cinta hehehehe… Tapi saya percaya tiada kata-kata yang lebih indah dari kata-kata yang datang dari hati yang ikhlas dan niat yang murni

sejuk perut mak kteowg kan.....;-)

kata-kata hikmah.....ok x....

Sudah cukup jauh,
Perjalanan ini,
Lewati duka dan lewati tawa,
Lewati segala persoalan !!!

Cubalah berkaca,
Pada jejak yang jelas dan telah ada,
Ternyata aku sudah jauh tertinggal,
Bahkan sangat jauh tertinggal,

Bodohnya diriku,
Tak mau percaya padaMu,
Bahkan sempat aku berpikir,
Untuk meninggalkan Mu,

Ya Allah SWT.maafkan dan ampunilah kami hamba,
Yang telah berani mengaku sebagai orang beriman,
Yaa Allah SWT,maafkan dan ampunilah kami hamba,
Yang dholim dan banyak berbuat salah dan salah lagi,
dosa dan dosa lagi, baik kepaMU Yaa Allah,juga kepada mahluk MU dan juga kepada
diriku sendiri.

Yaa Allah terimalah taubat kami dan kembalikanlah serta tunjukkan kami
umatMU,hambaMU kejalan yang lurus dan Engkau redahi, Amin !!

ske2!!

ske2!!

setia menanti kehadiriannya!!!!!

ermm...smpi ble dye nk lari dari aq...pe slh aq dkt mu...ermmm...2 tahun aq menanti kau!!! smpi bile aq perlu terus menunggu..aq amt merindui mu...aq sllu berangan kte akn dapt jumpa slps pe yg brlaku..aq sntisa ingin tau perkembngan tbaru kau...bia pun kau x tau pe yang aq laku kan tok tahu hal kau...tapi bg aq...2 da cukup...yang penting aq tau kau chat ke? da mkn ke? bia pun skt aty aq ko wt mcm ne...tp aq ttp redah dgn ketentuan yang maha esa..ermmm...lau kau tau pe yg aq rse..lau ko tau pe yg aq alami slama ne...2 da cukup bg aq...aq nk ko tau pe yg aq rse slama ne!!!!!!!! ermm...aq harap ko akan sntsa bhgai...ermm...aq sntsa brharp kte akan dpt bjumpa lau mcm mne skli pun...yg aq nk ko tau aq sntsa menanti mu!!!!! smpi ble pun hnya ko dalam aty ku!!!ermm

Thursday, April 21, 2011

0 comments: